piątek, 28 czerwca 2013

Czerwińsk - dwa światy








6 komentarzy:

  1. Byłem ale dawno. :) Po za tym bardzo orzekające foty z uczuciem. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że dawno bo bardzo fajne miejsce. Tyle , że w Beskidy daleko. dzięki za miłe słowa.

      Usuń
  2. Mam i ja wspomnienia z Czerwińska. I zdjęć kilka. Będzie o czym pogadać:)
    Btw - rybie oko czasem bardzo się przydaje. Przymierzałam się kiedyś do zakupu. Potem zamiar mnie opuścił ..

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię rybim bo dużo i fajnie widać

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiscie - kontrasty! bardzo lubie fotografowac takie rozwalajace sie chaty. Jako, ze jestem laikiem, zapytam "blondynkowato": te wypukle zdjecia to zasluga obiektywu czy programu do obrobki zdjec? bardzo fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wynik fotografowania obiektywem szerokokątnym zwanym "rybim okiem"

      Usuń