sobota, 14 grudnia 2013

nietypowo bedzie bo późnawo

O co chodzi z  Jackiem Kaczmarskim, Gintrowskim i Łapińskim?
Kolejna rocznicz 13.12. Kolejna rocznica , a o nich nic nie słychać! Nie słychać ich muzyki i przesłania.
Nic nie mam do "Żeby Polska była Polska", ale Kaczmarski i pozostali Panowie wyznaczli kulturę, przynajmniej tę w akademikach w latach 80!
Czyżby właśnnie Oni byli wolni od obcych wpływółw, byli  autentyczni?
Ateista, ponoć Żyd, choć Polak Kaczmarski dzisiaj nie pasuje?

Czekam na czerpanie pełną garścią z tej "wrażej" twórczości tych PANÓW!




4 komentarze:

  1. ech, śpiewałam, śpiewałam

    teraz się śpiewa - ona śpiewa dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. telewizja i radio zajęta jest nowymi IDOLAMI....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ale ja myślę o naszym radio i TV, o tym co grają na marszach

      Usuń