środa, 20 listopada 2013

widoki


Jakie są widoki na Świętym Krzyżu czyli na Łysej Górze?


8 komentarzy:

  1. Mój przyjaciel franciszkanin wspominał mi o tym miejscu, pracuje w Chęcinach i czasami tam jeździ, zawsze twierdził, że to dla mnie idealne miejsce do kntemplacji.

    może kiedyś się wybiorę na górę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że jest doskonałe miejsce do kontemplacji. Jeśli jeszcze tam nie byłaś to zaplanuj w pierwszej kolejności, służę pomocą bo bardzo lubię atmosferę tego wspaniałego klasztoru.
    Na pewno zainteresuje Cię też historia, a świadomość, że przez wiele lat było tu najcięższe więzienie w Polsce też nie jest bez znaczenia. Siedział tu między innymi niezwykły pisarz Sergiusz Piasecki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tknęło mnie i napisałam do tego mojego przyjaciela w Chęcinach, dzięki Ci Andrzeju

      Jak się dba o zdrowie innych, często zaniedbuje się swoje, tak na marginesie tych naszych rozważań kontemplacyjnych i już wiem, że muszę tam jechać :*

      Usuń
    2. to znaczy, że to nasze pisanie ma sens, gdy będziesz się wybierała to daj znać, ja mieszkam niedaleko Modlina, służę pomocą.

      Usuń
    3. dam, oczywiście :) nie wcześniej niż wiosną :)

      Usuń
  3. mmm . mam piękny album fotograficzny. Sama byłam niestety dawno temu, gdy jeszcze nie robiłam zdjęć.
    Muszę wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie, też mam ten album,
      miejsce jest niesamowite i blisko nas!

      Usuń